torsdag 15. januar 2009

Ball tjohei!

GODT NYTT ÅR! TJUE-NULL-NI!


Jess, da var det ball på Stabekk videregående. Jeg var en av arrangørene, og fy faen så mye jeg angrer på at jeg ble med på det. Rydding, svetting og løfting med høye heler og tubekjole er et helvete. IKKE MELD DEG INN SOM FRIVILLIG I NOE SOM HELST!

Det startet med middag, dans, taler og underholdning i gymsalen på Stabekk. Ble tatt litt bilder, ikke mange av meg, dessverre, men jeg får hvertfall vist fram kjolen jeg lånte av en god venninne. Thale lånte meg kjolen sin fra Gina Tricot! Takk til henne!
Meg til venstre, Tora, Cathinka.









Cathinka og meg under middagen. Ja, jeg holder kjolen opp grunnet for små tits...













Senere dro 3.klasse til Øverland gård på Efterfest. Det var gøy! Jeg ble god og full. Her et fint bevis

Ingen kommentarer: