søndag 12. april 2009

Veggis

Jeg tenker at jeg starter min egen veggis-forening ellerno. Jeg er så jævlig lei av å ikke ha gode nok alternativer for GOD mat på restauranter. Greit, det er et mindretall vegetarianere i Norge, men det kan da alltids være -noe- tilbud for oss som har samvittigheten i behold? Irriterer meg at jeg alltid må ende opp med å spise ris, poteter eller annet tilbehør fordi restauranten ikke har annet å tilby meg.
Jeg jobber selv på restaurant med over 5 forskjellige vegetartallerkner. Herlig for meg som jobber der! Uansett, for dere som tviler på kjøttetingen: STOPP! Tenk på det stakars dyret. Det lider som faen under slaktingen. Det klarer ikke jeg å ha på samvittigheten.

Så, hvis det er andre veggiser der ute som vet om bra steder man kan spise mat - si ifra! Jeg er sulten!!!

smelte i munnen!! http://4.bp.blogspot.com/_UTFhjZBO5ac/RcBjfEUhjFI/AAAAAAAAAlQ/03_hkVKS8hM/s400/fattoush1.jpg

Ingen kommentarer: